Wednesday, December 22, 2010

hari yang mendebarkan la!

H O L L A !


bgun harini awal jugak la...sebb ayah ku yang tersayang nak pg ambik result final exm ku.ahha...aku debr gilew..msti kene bebel sampai mlm...hhuuu...then bersiap2..pas mandi aku tnye ibu "bu..nak kai bju apa nih..dlm surt tu ta bgtaw un" then my mum jawab "la kan tu mjlis formal pkai la bju kurung!" OMG sayang! bju kurung..ahahha..then aku un pg la c bju yg ssuai...ehhe...then siap2...trus pg.smpai2 pg skola ayh aku dulu sbb dea ader keje.aku un dok la lm kete..sabar22...hehe...pastuh trus ke sekolahku yg tercantek...then salam2 ngn ckgu..pastuh...ckgu suo cr bku rekod..cari2 ader...makkk aiihhhh...debar siot!aku bkk2 je tgk2 result aku 1A+ 4A- 3B 1C.. huhu...happy glew...dptla no 2 lam kelas...aku dpt C subjek....ahha...tanak ah gtaw...uat segan je...hehe...ckgu smpat agy puji aku rajin..ahha..kembang semangkuk hayun la....then siap2 tu ayh aku antar aku ke bus stnd nk blek.aku un g makn kat kedai bnde nth..mee hun sop..tak sedap...ahah...tp layan je r prut tgh lapa...then aku nmpk si dea..huh...wndu pulak.tp aku uat bodo je ah...control chunnnN...huhu..then balik..naik bus BEE HUAT...ahha...sampai2 uma..tadak mood na mask..aku msk nasi je pastu layan cter SIFU DAN TONGGA...asenye da 5 kali tgk tp still ta pnh cmplete..hehe....then my dan n my mum blek..trus lintg pukang sorg2...ehehhe..lawaxxx...ayh aku bwk lek ikan keli..pwerrr kecur air liur aku beb..sedapp..layan....ahhaha...siap2 tuh aku un dok cm bese la...ttaw na uat pe..kan bez lau dpn umah aku ni ader tmn tema cm kat g.hgland tuh..umm takpe2...esok nak g KL...excted..ahha..da la..ase cm nak bersin ni...later kite stoli agy yaa....bye2 smua!



No comments:

Post a Comment